.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی برای مازندرانی‌ها شادی آفرید
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران در برابر تیم راه‌آهن که زمینه ارتقاء این تیم به لیگ‌برتر کشور شد و برای همه مازندرانی‌های ولایت‌مدار و غیور، شادی آفریده است به‌ویژه قائم‌شهری‌های ورزش دوست را سربلند کرد.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از 24 سال دوری از میادین لیگ‌برتر، روز گذشته در یک بازی برتر و حساب‌شده، توانست حریف را پشت سر بگذارد و به لیگ‌برتر صعود کند.

بُرد نساجی و صعود به لیگ‌برتر برای استان و شهری که روزگارانی با کارخانه‌های سه‌گانه نساجی در دنیا شناخته شده بود و حال جز خرابه از آن چیزی باقی نمانده است اتفاق بزرگ و مبارکی است که شور و هیجان را در بین مسؤولان و سیاسیون هم برانگیخت.

آیت‌الله معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، از این مؤفقیت بزرگ طی پیامی ابراز خُرسندی کرد.

در این پیام آمده است:

پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران در برابر تیم راه‌آهن که زمینه ارتقاء این تیم به لیگ‌برتر کشور شد و برای همه مازندرانی‌های ولایت‌مدار و غیور، شادی آفریده است به‌ویژه قائم‌شهری‌های ورزش دوست را سربلند ساخت.

از همه دلاورمردان اعضاء این تیم مقتدر، هیأت محترم فوتبال این شهرستان و مربی مؤفق و سخت‌کوش تیم نساجی آقای جوادنکونام تقدیر و تشکر دارم که بعد از بیش از دو دهه این تیم را در جایگاه واقعی خود قرار داده و نام و عنوان نساجی را احیاء کردید.

به همه ورزش دوستان تبریک عرض می‌کنم. شما عزیزان، خدای رحمان را شاکر باشید. امید است با توکل به خدای قادر و متعال، مؤفقیت‌هایتان ادامه پیدا کند. دعاگویتان هستم.

علی معلمی، امام جمعه قائم‌شهر و عضو خبرگان رهبری

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.